tisdag 11 januari 2011

Tisdag- idag vaknade jag och kände mig jättetrött, hade kunnat sova ett bra tag till kändes det som. Tog en långfrukost framför Sex and the city (avsnitt 13 och 14, säsong 2). Känner mig nästan lite smått beroende av tjejerna nu :S Efter det åkte jag till stallet och träffade en något mer stabil Cotte än igår men ändå ganska mesig.. Jag red samtidigt som Karro och Madde! Efter ett tag såg Karro på mig att jag inte orkade mer och höll på att ge upp så att jag fick en massa hjälp så att ridpasset kunde avslutas positivt! Är så tacksam för att jag hamnat där jag gjort, Karro förstår Cotten hur bra som helst och jag förstår henne :D Trots att den här hästen har lite smått problem med sig själv (envis som en ponny och nervvrak som jag vet inte vad) så är det alltid kul att komma till stallet!

När jag kom hem träffade jag Oskar och vi gick ut en sväng på stan i Lund. Jag hittade och köpte den här boken jag pratade om för ett tag sen:

Vi gick även till Lagerhaus för att köpa muffinsformar, dock behövs det en form att ställa formarna i för att det ska bli bra men jag har ingen sådan.. Bakade två sorters muffins- en efter sockerkaksbaserad och en vanlig chokladmuffins! Idag var det back to basic som gällde så jag använde "sju sorters kakor"! 





Nu ska vi äta lite innan vi ska iväg till Flyinge med Oskars Cotte på dressyrträning =) 

/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar