torsdag 13 januari 2011

Hejhej! Klockan är redan fem och jag har suttit framför datorn en stund för att fixa en film från träningen idag. Hoppas på att jag ska kunna ladda upp den lite senare :) Morgonen började i Flyinge och fortsatte sedan med träning för Karro klockan 10! Cotten kändes positiv idag, inte ett enda vredesutbrott.. Ska fortsätta rida på det här nu så att vi inte tappar det- stilla hand och tänka framåt. Om han fortsätter så här så hoppas jag att vi kan börja hoppa snart :) Efter träningen åkte vi hem till Lund och bäddade ner oss framför tv:n en stund innan Oskar behövde åka tillbaka till Flyinge. Nu sitter jag här och fixar lite på min fina dator <3 Fick information om kurserna idag också- börjar inte förens den 24/1.. Men tills dess ska jag väl kunna underhålla mig själv med att vara i stallet, träffa Borren, söka jobb och vara hemma och mysa tillsammans med tjejerna i SAC!

Cotten (Oskars) i morse

/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar