onsdag 12 januari 2011

Hej, har precis fixat lite information om mig till höger på bloggen! Idag vaknade jag hos Oskar, vi tog det lugnt på morgonen och åkte till min Cotte (Oskars häst kallas också Cotten) för att rida lite. När vi står i stallet tittar plötsligt Karro och Madde ut ur en av sadelkamrarna :D Dom ville göra ett experiment på Cotten, testa en speciell sadelgjord med en platta under eftersom han rycker i hela kroppen och är väldigt känslig när man sätter på den vanliga.. Dom följde med till ridhuset och plötsligt hade jag en panel på tre personer som satt och pratade medans jag bråkade med Cotten som inte riktigt ville till en början., i slutet blev det bättre men i morgon när jag ska träna för Karro ska det bli ännu bättre ;) Här är Karro-
Efter ridpasset och en liten släng av frihetsdressyr xD var Cotten klar för hagen och då kom Karro på en idé.. 




Cotten kläddes ut till ryttare.. ehum :S haha

Nu ska vi strax laga lite middag här i Flyinge, pastasallad blir det. Sen är det hoppträning för Oskar som gäller i kväll och jag ska följa med som en hjälpande hand! I morgon är det min tur att träna ;D 

/ Gerda-Maria


1 kommentar: