fredag 14 januari 2011

Hej igen, nu är jag hemma från stallet igen =) Alla goa stalltjejer var där idag så jag stannade och umgicks lite istället för att åka hem till ensamheten.. Några hästar hoppades när jag kom (en pep ;) ) så jag kikade lite innan jag hämtade min något trötta Cotte i hagen. Jag red inget jätte långt pass eftersom vi tränade igår men för att få honom att tagga till lite tog jag fram en cavaletti som jag rullade över några gånger i galopp. Efter det stannade jag lite i stallet innan jag åkte hem till  den nystädade lägenheten, gjorde ett riktigt röjj i morse så nu luktar det fräscht här =) På vägen från parkeringshuset köpte jag lite godis så där föll min nyttighetsplanering direkt men jag byter min godislördag mot fredag istället så blir det bra..
Nu ska jag strax gå ner och slänga i första tvätten i tvättstugan, sen ska jag gå och handla så nu måste jag komma på något gott tills i kväll. Fick lite tips av tjejerna i stallet så jag ska nog hitta på något bra! Ses sen-

/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar