måndag 3 januari 2011

Hej allihopa, idag har jag haft en underbart rolig dag :D tills för några timmar sen.. Borren ska bo hos sig och jag hos mig i natt men i morgon kommer jag och våldgästar honom! Det är när man är tvungen att vara ifrån varandra och inse vissa saker som man verkligen förstår vad kärlek är och det är häftigt. Tänk att jag får älska någon.. <3

Idag var vi på lite shoppingtur, eller mest fönstershopping kanske. Vi hittade den här butiken, Miljögården. Jag blev förälskad direkt och planerar att mer eller mindre flytta in där, en massa fiiin heminredning!! Jag fick se alla designermöbler som jag bara läser om hela tiden. Att jobba där vore en dröm för mig ;) Åkte förbi stallet och hälsade på Cotten som stod och försökte gräva fram gräset.. Vi var även i Veberöd på Bengts Hästsport och kollade in rean lite, jag köpte en vattenhink till Cotten eftersom han envisas med att dricka ur hink helst och jag är så snäll så det får han ;) En riktigt bra hästaffär med de allra bästa märkena och ett stort utbud av det mesta! När vi kom hem så bakade jag äntligen mina kanelbullar, 40 st blev det! Hade inte så mycket mjöl hemma så jag ersatte det med specialvetemjöl, det blev gott ändå! Nu har jag fika i frysen att bjuda på igen.  

I juni förra året fick jag och Cotten chansen att vara med på en terrängträning på Revinges terrängbana! Jag på en annan häst och Cotten med Oskar på ryggen. Slänger upp några bilder från den träningen för er som vill se- jag är såå stolt över mina fina killar som var bääst!






Bilderna är små då jag tagit dom från en blogg men jag hoppas att ni ser lite iaf!

/Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar