måndag 24 januari 2011

Hej från dåligabloggarenhär.. Idag har jag tillbringat förmiddagen hemma med Oskar, vi fixade lite saker i lägenheten innan vi åkte till respektive stall. Jag hämtade en alldeles busig Cotte i hagen med ett par sår i pannan. Red först en stund med graman eftersom han vilat lite för mycket det senaste och tur var det! Han studsade och kändes riktigt busig- livsglädje är härligt ;D När han lugnat sig tog jag av gramanen och red en bra stund till. Han har bytt sida igen (gör det nästan varje vecka just nu..), högersidan var riktigt svår att få till men till slut kändes han mjuk och glad åt att jobba! Att rida på en positiv häst är verkligen såå mycket roligare- nu är vi på G :D På torsdag ska jag hoppträna!!

Nu ska jag strax gå på inskrivningen till min kurs här i Lund som heter "Bild och rum", verkar som att skolan är en bit bort så det är bäst att jag börjar gå nu tror jag! Mer info kommer senare ikväll..

/Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar