torsdag 6 januari 2011


Hej vad kul att du kikar in här! 
Idag har det varit en lugn dag (igen)- på morgonen snöade det så galet mycket men det gav sig och vid lunch hade det slutat! Jag åkte till stallet och tog sats in på gården genom vallen som plogbilen fixat åt mig.. Cotten började med att visa sin crazy sida men lugnade sig och kändes riktigt fin i slutet, rullade över ett cavalettihinder på en volt i båda varven och han var så avslappnad och fiin :D Måste även nämna att jag har hamnat i ett toppenstall med några riktigt goa människor- big like! När jag kom hem fixade jag lite grejer som bara behövde göras och jag gjorde även klart en idé som jag haft i huvudet ett tag; se bilden ovan. Jag älskar att klippa/ klistra och det här blev dagens resultat- notera den fina ramen jag målat med mina tre akvarellfärger jag fick i studentpresent. Den bilden hamnar på väggen vis mitt skrivbord för där är det alldeles för vitt tycker jag! Nu funderar jag på att göra chokladkolasås och äta lite glass till det för att stilla mitt sockerbegär inför natten ;D Ska nog kika på ett avsnitt av sac också eftersom jag är lite ensam i kväll. Kommentera gärna med vad ni vill se på bloggen!!

/ Gerda-Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar