fredag 21 januari 2011


Godmorgon bloggläsare, den senaste tiden har jag varken haft lust eller ork att blogga men nu är jag på gång igen! Igår åkte mamma hem från Lund efter att ha varit här sedan i måndags, såå skönt att ha haft henne här ett tag. Vi har pratat mycket inredning, ätit gott och pratat en del.. I onsdags var vi på IKEA en sväng och köpte tyg att sy gardiner av till vardagsrummet :) Det här tyget blev det-
Tror att det kommer att bli toppen mot de äggskalsfärgade väggarna och fiskbensparketten! I morse åkte Oskar hem en sväng för att jobba och jag tvättade lite av det jag inte hann igår. Har städat igenom lgh lite nu och strax tänkte jag åka till stallet och rida lite =) I tisdags vaccinerades Cotten och fick en genomgång av tänderna så han har tagit det lugnt sedan dess. När jag kommer hem ska ni få se hur jag har gjort i min receptpärm bla ;D 

/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar