tisdag 25 januari 2011

Godmorgon blogglovers! I´m up och på gång ;D Har varit uppe sen klockan sju och ska strax åka till stallet i regnet och tränga in mig i ridhuset.. Sedan jag skrev igår har jag varit i skolan, fått lön, sökt 9 jobb och börjat planera kurserna jag ska läsa. Kommit fram till att fram till sommaren kommer jag nog bara kunna jobba 50% eftersom kurserna är mycket mer än vad jag trodde.. Tar tacksamt emot jobbförslag :) Som sagt var jag i skolan igår, gick till kemicentrum där vi skulle vara i föreläsningssal G. Allt var så gammalt och sådär halvfräscht mot Malmö högskola där lokalerna var toppen. Jag tvekar inte på att jag kommer att lära mig en massa för det tror jag verkligen- människorna var lite äldre än jag (kände mig såå liten men alla var säkert som jag eller ett par år äldre bara..), kursansvariga Maria blandade spanska och svenska vilket var spännande och lite kul eftersom jag läste spanska för några år sen! Har redan fått första uppgiften och CAD-kursen är i full gång så nu är det pluggpluggplugg innan helgen då jag åker hem till Götet en sväng <3 Kommer dock sakna min Borre som åker till Sälen på söndag och ska vara borta en vecka :(  Nu ska jag åka till min busCotte och rida lite! Ciao


/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar