söndag 9 januari 2011

Godmorgon, i dag är det den 9:e januari. Jag hade beställt väckning av Oskar klockan halv åtta i morse och så blev det =) Jag åkte till stallet och bytte täcke/ släppte ut Cottisen. Det är sex grader varmt idag och i morse regnade det en massa så jag tog av det tjocka innertäcket och ersatte det med ett tunt fleece.. Efter lite mockning gick jag till ridhuset där Karro skulle hoppa två hästar, det var kul och se! Grattis till Karro som fyller år idag förresten =) Nu är jag hemma, sitter och målar naglarna i väntan på att Oskar ska komma till mig så ska vi hitta på något! Idag blir naglarna rosaglittriga istället för det silvriga nagellacket jag haft någon vecka.. Satt och kikade lite på aftonbladet och fick se den HÄR artikeln, visste inte att det fanns speciella fladdermuskliniker xD

/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar