tisdag 4 januari 2011

Hej idag har jag inte haft tid att blogga alls.. Var i stallet tidigt i morse och red lite på Cotten som vilade igår- han var lite småsur men i slutet var han fin. Efter det mötte jag upp Oskar hemma hos mig, vi gick och hämtade min dvd-box med sex and the city som kom idag!!, har kollat på ett avsnitt än så länge- det första :D me like! Efter det åkte vi till IKEA och åt lite, Oskar shoppade lite till sin lägenhet. Efter IKEA åkte vi till Flyinge där Oskar har sin lägenhet och åt lite innan dressyrträningen som jag följde med på :)  Jag hade glömt mina stallskor och fick gå de tjugo minutrarna som det är till ridhuset i snön med mina högklackade skor.., kände mig något blond måste jag säga xD Nu ska vi äta lite kvällsmat och kika på Avatar! Sover hos Oskar i natt så jag uppdaterar när jag kommer hem imorgon:)


love you 


/ Gerda-Maria
gml.design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar