onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Hej!
Idag vaknade jag en minut i åtta ungefär och klockan åtta ringde Carro från stallet och sa att hovslagaren var där och skulle sko Cotten och en till häst!, jag slet upp Oskar ur sängen och åkte dit med honom =) Efter att hovslagaren var klar släppte vi ut Cotten och sa hejdå eftersom han får vila idag.. Nästa stopp var IKEA, började med en frukost där (10kr :O) och gick vidare till soffavdelningen där jag beställde min soffa som jag valt ut (bilder kommer senare). Efter en förmiddag på IKEA släppte Oskar av mig hemma och nu är han i stallet och ska hoppträna på Flyinge om en stund.. Jag ska måla lister wihooo =S
För övrigt kan jag berätta att jag bokat kontrollbesiktning för mammas lilla polo som jag har här nere., vilket medför en tur till Kristianstad på fredag morgon! Duktiga jag =D Under tiden jag skrivit detta har jag sökt ett elfte jobb för den här veckan.., hoppas på att snart få napp.

Hörs snart!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar