måndag 25 oktober 2010

måndag 25 oktober

hejsan igen,... den här gången skyller jag den kassa uppdateringen på min dator som funkar när den känner för det =/
Idag är en ny vecka och den här veckan ska jag söka fler jobb än någonsin!! Väntar på en del besked också så vi får se. Förra veckan tillbringades mycket tid på Flyinge där det var tävlingar för landets unga förmågor (hästarna). Cotten började stöka men Oskar kom i lördags som en räddare i nöden och var lite arg på Cotten som igår var jättesnäll., nu gäller det bara att fortsätta visa honom vad som är rätt och fel vilket inte är lätt men det skaaa gå för han är trots allt min stjärna <3 Igår hade jag stalltjänst och också då fick Oskar rycka in som hjälp- vi fixade det!  

Nu vill jag tipsa om en hemsida som just nu är min favorit- http://formina.se/

Musiken just nu är Elefants skiva Staden

see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar