måndag 25 oktober 2010

måndag 25 oktober kväll

hejhej nu är klockan snart sju och jag känner att jag faktiskt hunnit med en hel del idag! Lämnade ut 10st CVn vilket kändes bra.. Red Cotten för Oskar som hjälpte mig och det gick faktiskt jättebra, jag måste ha honom framför mig hela tiden och visa att jag verkligen bestämmer allt! Då slipper man fjantiga lufthopp och en häst som står på bakbenen lärde jag mig idag ;D Vi har en plan för Cotten vilket också känns toppenbra och på onsdag ska jag ev träna. Nu ikväll efter att Oskar stack till jobbet (17-21) så har jag röjjt köket, tvättat två maskiner, städat hela lägenheten (dammsugit och torkat golven), burit upp en massa skräp på vinden som man inte vill se.. hum aja!
Nu ska jag baka bullar och vänta på mitt hjärta <3<3

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar