måndag 11 oktober 2010

Hejhej det va några dagar sedan uppdatering nu.. jag får be om ursäkt men det har varit en massa att göra! Idag har jag en tröttdag- började i morse med att göra i ordning en massa kuvert med CV och personliga brev som jag precis delat ut här i Lund. Det blev totalt 10 stycken och i morgon blir det nog lika många till eftersom jag verkligen vill och behöver jobba nu =) Nu kommer strax Oskar hem och då ska vi äta lite lunch innan vi åker till min Cotte som ska få se lite bommar idag tänkte vi., han fick vila igår eftersom han gick alla dagar förra veckan.  
Just nu längtar jag mest efter lördag.., gissa vad som händer då?! Mammi, Pappi, August, Eric och Julia kommer ner och firar min födelsedag tillsammans med mig och Oskar =D wiiie 19 år.. sista året som tonåring så nu får man passa på att göra en massa galet i ett år då ;D hehe
Ne nu ska jag städa lite och kanske dra några penseldrag på listerna i vardagsrummet., ska försöka ta lite kort på Cotten idag tänkte jag! 

Ciao!




Oskars bebis.. I lööve it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar