torsdag 17 mars 2011

replay

Hej, idag är det torsdag och hjälp vad fort veckorna går nu.. Mådde inte så bra i morse så jag har tagit det lite lugnt tills nu. Oskar är och rider lite så ska vi ses vid elva hos min Cott, ska få lite hjälp att hoppa lite inför söndag för då vi ska tävla. I eftermiddag ska jag föreslå en fika på EH för jag känner för att mysprata lite på ett café! Älskar att sitta och bläddra i tidningar, plugga eller bara prata på EH.. Trots att det oftast är mycket människor där så infinner sig något slags lugn. Tror att mitt liv är lite för lugnt för mig just nu, för ett år sen såg det helt annorlunda ut: pluggpluggplugg, häst, sena nätter med projektarbeten (sov oftast inte mer än fem timmar) och pendlande ner till Skåne på helgerna för att träffa Oskar! Självklart är det här också skönt men jag gillar det stressiga livet också =)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar