torsdag 24 mars 2011


Hej läsare :D Idag är det torsdag och solen skiner! Det är hur varmt som helst ute, gick en sväng på stan här i lund och fick ta av mig jackan för att inte överhettas.. Hämtade min bok som jag beställde från bokus för någon vecka sen men blev inte så nöjd eftersom den var kantstött. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från frisören så att vi kan åka mot Götet med stopp i Landskrona. Ska vara i Göteborg tills på lördag., på lördag åker jag hit ner och rastar min Cott tänkte jag för han har en del energi just nu... På lördag ska jag också säga hejdå till min fina Oskar<3 som ska vara i Tyskland hela nästa vecka :( Det kommer kännas tomt att sova själv men det får gå helt enkelt! ska iaf försöka få en del undanpluggat tills han kommer hem tänkte jag!

Borren <3<3

/Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar