onsdag 6 april 2011

Jag och Tezza (Millans häst) för två år sen ungefär...

Hej bloggläsare., Idag känner jag mig så seg i huvudet- gick upp strax efter sju och åkte till stallet för att pyssla om min stjärna. Sedan jag kom hem i söndags har han haft en bula och en svullnad på ett bakben som inte vil ge med sig =( Idag kändes det lite bättre tyckte jag så jag skrittade en stund på han i ridhuset och travade ett par varv. Han känns inte halt utan bara något stel men han har så mycket energi efter att ha stått sen i lördags så det är svårt att känna tycker jag.. Ska åka dit igen och möta upp Oskar så ska vi kika på det iaf =) Tur att man har världens goaste kille som dessutom är hästkille <3 hihi 

Nu sitter jag och lyssnar på stressande musik och fixar med arkitektprovet (ångeeest).. 

Ciao 
/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar