tisdag 12 april 2011

Hej
Bloggen har bestått av mycket bilder nu det senaste, har inte känt för att skriva så mycket.. Hoppas ni har lite glädje av det iaf =) Nu sitter jag och sörplar te och trycker papper mot mitt vänstra pekfinger- skar mig när jag satt och skar ut små pappbitar.. Dom som känner mig vet att jag alltid skär mig och att det finns ett antal ärr på mina händer. Så typiskt att jag skulle göra det i kväll, satt och lekte med kniven och så vipps.. Håller på med ett arbetsprov som ska in på fredag., skissade lite på en liten modell kan man säga. I morgon får det bli ett litet besök på Ljungbergs Artist och Panduro så ska jag nog kunna färdigställa det här =D

I morse åkte Oskar till Sthlm tidigt och jag åkte till stallet vid samma tid. Möttes av en pigg och glad Cott som fick en ordentlig dos av longering idag. Släppte ut honom i en gräshage där han gick och gottade sig! När jag skulle åka hem började det spöregna och sen har det regnat såå mycket =/ Åkte till Malmö för en intervju/ information om ett extrajobb som jag ska testa på., första gången på måndag! Tappade bort mig men hittade till slut och tog mig sedan tillbaka till Centralen där jag hittade ett Pågatåg hem =) Åkte direkt till stallet för att ta av lindor och byta till stallbandage, bytte även täcken för han var så genomblöt.. Åkte hem och gjorde mat, tvättade och sen somnade jag i soffan.. Vaknade av att mamma ringde och sen ringde även Oskar så nu har jag varit vaken en stund och pluggat bra tycker jag =) Ska försöka plåstra ihop mitt finger nu, chilla lite och så småningom sova lite i nytvättade lakan! Saknar Borren men i morgon kommer han hem igen <3

Här är en bild (min favorit) från Borrens terrängträning i lördags =) finaste <3


/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar