tisdag 26 april 2011

Hej vänner det var ett tag sen jag skrev något här nu.. Det är tisdag och första skoldagen på ett tag för många och så även för mig! Vaknade med dunkande huvud/ hals och rinnande näsa., har varit sjuk sen i söndags :( Äter pencilin och ipren om vartannat IGEN!! Har aldrig varit så mycket sjuk som jag varit det senaste halvåret ungefär. Hoppas att jag får min dos nu och slipper det på läänge sen! Klockan sju flög Oskar upp ur sängen men tvingade mig att ligga kvar en stund, sen väcktes jag av en bamsekram och frukost framför tvn <3 Vi åkte åt olika håll, jag till stallet. Trimmade lite snabbt på Cott, kände mig inte så pigg och Cotten kändes lite trött efter igår när vi fick oss ett dressyrpass av Borren :) Åkte och handlade lite till middagen men glömde så klart hälften eftersom mitt huvud inte riktigt är med mig.. Nu sitter jag uppkrupen här framför datorn i en av Oskars mysiga stickade tröjor (febern..) och äter lite lunch., har samtidigt tvätt på gång nere i tvättstugan :P Klockan fem börjar jag skolan, workshop idag.. Hoppas att jag orkar med det men jag får be en ipren om hjälp tror jag! Vill verkligen bli frisk nu, på lördag ska jag och Cott tävla- vi ska hoppa avd A för första gången så jag vill verkligen hinna tagga till innan dess =/

Ha det gott
/ Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar