torsdag 24 februari 2011

Godmorgon
Nu har klockan precis blivit 8 och jag börjar komma igång. Ätit en bagel (som jag bakade igår) till frukost, rostade den i min dualit och tryckte för första gången in knappen för just bagel!! 
Nu på förmiddagen är målet att komma igång med mitt CAD projekt som är något försenat tyvärr. Dock hittade jag en kaksort som jag bara måste testa så det ska jag göra först så att jag inte sitter och tänker på det sen.. Jag känner att jag har bakmani =S Kanske beror det på min fina Elvisp som ser ut så här:
Dags att sätta igång så att inte den här dagen också bara försvinner.. Klockan 13 ska jag hoppa lite med Cotten i alla fall, känner mig redan taggad =O Skojjskojj!! Måste bara säga en sak till; igår hade bloggen en massa besökare direkt efter att ha varit lite död ett tag så det kändes superkul =D

/ Gerda-Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar