söndag 13 februari 2011

Dags att återuppliva bloggen kanske?! Mitt liv har varit och är lite rörigt just nu därav ignoreringen av bloggen ett tag.. Idag vaknade jag tidigt och vinkade av Oskar på stationen, han åkte till Sthlm en sväng för att hälsa på en kompis. Resten av förmiddagen ägnades åt tvätt och pyssel i lägenheten- fick för mig igår att göra ett stort kollage på väggen bakom skrivbordet.. Blev nöjd med resultatet, det vita rummet känns plötsligt lite galet :D
Sen åkte jag till stallet och chillade lite. Träffade Sofie och Anna som jag en stund senare åkte till Donken med :) trevligttrevligt! Tillbaka i stallet flirtade jag lite med stjärnan och red en stund. Han kändes ganska stel i högervarvet men det släppte efter en stund! Hoppade två småhinder som stod framme och då fladdrade öronen till och det resulterade i några glädjesprång.. :D
Nu är jag hemma och har precis avnjutit min goda tacopaj och känner mig ganska seg. Borde plugga men det får bli en annan gång.. I morgon kväll kommer mamma och August hit ner förresten! På tisdag fyller August 8 år så då ska vi fira :) 

I morgon är det alla hjärtans dag, glöm inte det!
<3<3

/ Gerda-Maria



1 kommentar: