söndag 26 december 2010


Bild på bror och Borre.. Igår åkte familjen hem efter att ha varit här nere på julfirande. Nu är det såå tomt och tråkigt här och det blir så lätt att man istället inte gör något. Vi hade i alla fall en supermysig jul, lugn och skön bara :) Skillnaden blir dock stor när man är ensam igen, eller ja Borren och jag. Städningen halkar efter direkt och matlagning ser man inte så mycket av tyvärr.. Men i morgon SKA jag städa, söka jobb, trimma häst och vara lite mer aktiv än idag! Längtar tills snön är borta så att man kan börja springa lite igen för jag tror jag behöver det- eller man hör det när jag går i trappor tex... Nu blir det nudlar och en TV-kväll innan vi somnar här på elvan :D I morgon kommer jag berätta mer om två tidningar som jag köpt och blivit så kär i... see ya!

/Gerda-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar